opisy różnych gier
Świat22
Ustawienia
Prędkość 1
Prędkość jednostek 1
Zburzyć budynek aktywne
Morale aktywne (nie bazuje na czasie)
Reguła zagrody nieaktywne
Obrona gruntowa 20
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System technologii System uproszczony
Kościół nieaktywne
Samoistnie rozwijające się wioski barbarzyńskie nieaktywne
Wioski bonusowe bez wiosek bonusowych
Czas na wstrzymanie napadu 10 Minut
Czas na wstrzymanie kupców 5 Minut
Bonus nocny aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona początkowa dla nowicjuszy 5 Dni
Maksymalny stosunek agresor : obrońca 20 : 1 w ciągu pierwszych 60 dni
Jednostki
Łucznicy aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą wyszpiegować jednostki, budynki, surowce
oraz jednostki stacjonujące w innych wioskach
Rycerz aktywne
Szlachcic
Wzrastająca cena szlachcica Złote monety
Tanie doprodukowanie szlachcica aktywne
Maksymalny zasięg szlachcica 70 pól (odpowiada około 41 godzinom podróży)
Utrata poparcia po ataku szlachcicem 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1
Konfiguracja
Lista rankingowa pokonanych przeciwników aktywne, w zależności od ilości punktów
Zastępstwo aktywne
Ograniczenie zastępstwa w przypadku ciągłego zastępstwa aktywne, od więcej niż 60 dni zastępstwa w ciągu 120 dni
wolny handel aktywne, czasowe ograniczenie na bazie czasu rozpoczęcia gry
System map 1000x1000 - Kontynent
Nowe grafiki map Tak
Wybór kierunku położenia wioski aktywne
Data startu 17.09.08
Wersja 6102 5.7
Offline